Celebat..

Igår bestämde jag halvt att jag skulle leva i celebat.. HAHA.. Men jag är så trött på alla killar.. Unga som gamla. Så på ett år bestämde jag, inga killar. Men mina kill kompisar då? Dem måste jag ju hålla kontakten med. Okej, killkompisar är tillåtna. Men mina ragg då? vad ska jag gör då? med dem? Jag kan ju inte bara ¨men ska vi höras om ett år då?¨ haha.. HJÄLP jag kommer inte klara det! Men jag går inte i på det så hårt. Någon som har testat att leva i celebat? Vad ska man göra om värsta godnigen går förbi då? Ska man bara skita i det då, och tänka jag lever i celebat?! Haha. Det går ju inte man måste ju sattsa. Men om ett år kanske jag sätter min på malmskillnads gatan och skriker ¨open for business¨ haha. Jag tror inte det här kommer hålla.. Men åt andra sidan jag är bara 16 och det är man bara en gång i livet. Usch fuck it, jag skiter i celebat grejen..

*Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0