"2007=jobbigt år?"

En peson sa till mig att alla har jobbiga dar, alla har jobbiga veckor och även vissa har jobbiga år.

Undrar om mitt 2007 räknade som ett jobbigt år? Vad kvalifeseras som ett jobbigt år?
Detta var de mörka sidorna på mitt 2007, jag förlorade min dåvarande bästa vän. Vi kanske inte alltid var överräns men vi hade minnen. Min farmor var döds sjuk men överlevde. När hon var sjuk och min pappa tog hand om henne hade vi lägligt inbrott i lägenheten. Min mamma var med i en bilolycka och fick viplach(stavning?) vilket ledde till mer ansvar för mig. Min farfar fick cancer och dog... Jag fick hjärnskakning. Mer saker hände som är för personliga att skriva, men folk frågar sig
-Varför händer detta mig? Jag har inte under denna jobbiga period frågat varför händer mig frågan. Det gör mig inte bättre än någon annan. Men det kanske kan kvalifercera mig som klokare än vissa. Skit händer. Vem ska det hända om inte än själv? Någon annan? Det är lika jobbigt for alla. Ville bara skriva detta for att ge människor en tanke ställare när de klagar över saker som inte betyder något i slutändan.
Ta tag i era problem istället för att vara bittra och skylla allt på alla.

Peace!

Kommentarer
Postat av: helena

söta fina underbara erika! en sak som var väldigt bra för mig under 2007 var att jag återupptog kontakten med en underbar männikska som jag i nuläget inte skulle klara mig utan, hon gör dagen rolig och bara är där och finns. Hon är sådär kramgo och underbar som så få är. Idag är hon en av mina absolut bästa vänner. Hon heter Erika och jaq älskar verkligen den underbara människan

2008-05-21 @ 21:55:06
URL: http://www.scheleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0