¨Nej men jag tycker om dig percis som du är!¨

Vilket jävla bullshit. Det är alltid något som inte stämmer med en person... Och om det stämmer.. Vad menar man med det? Ja jag gillar ditt magfett? Men om du blir smal så gillar jag dig för jag tycker om dig precis som du är... Det är så jävla fegt att säga så. Eller enligt mig..  Jag tycker man ska säga vad man tycker istället, typ ¨du är jätte fin men det skulle vara mer atraktivt om du gick ner/upp i vikt¨ Men jag har ju speciella åtsikter.. Men i alla fall.. Det som menas är väl att man tycker om personen som den är.. Med det finns inget sådant.. Allt är inte svart eller vitt, det finns mellanrum. Människor ändras, varför tror ni folk gör slut eller skiljs?.. för de inte tycker om personen som den har blivit. Men då tycker man ju inte om personen som den är?.. Jag vet inte men tänk på det.. Det är en konstig sak att säga..




*Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0