Fånga dagen!

När jag hade gäster i lördags så sa de att det skulle komma en decimeter snö!. Jag tänkte då att det bara var blaj och att det var någon nyhetstorka de hade hört. Men som på beställning började det snöa. På söndagen tog jag och min älskade mor en promenad i skogen och det var jätte fint för det var helt vitt ute. Snön vilade på träden och från himlen kom det snö flingor stora som carameller.  Hobby fotograf som jag är tänkte jag att jag skulle ta bilder på måndagen eftersom jag hade studiodag. Men när jag vaknade på måndagen var snön borta. Och det var grått och plask/slask ute.

Underliggande budskap: Ta vara på alla dagar som om det var den sista och låt inte saker rinna ur sanden. Tag dig tid och gör de saker du planerar.

Kommentarer
Postat av: Linn

// helena på linns datår .

de stämmer precis , en sak jAg måste lära mig !

2008-02-11 @ 15:55:13
URL: http://jagheterfortfarandeinteling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0