En dag med Mariah :D

eller dag och dag en morgon. Men aja. Jag vill bara berätta att efter vi skildes för att var och en skulle gå hem till sig tänkte jag på hur du gör min vardag mycket roligare och ett gott skratt förlänger livet :). Även om skrattet är för ett sexistiskt skämt som någon av oss har dragit. Men som t.ex. i fredags när vi åkte sopsäk på gräsbacke(+Stenar) och det var så himla kul men jag har blåmärken som ser ut som de aldrig ska gå bort och när vi satt och lana på helgon och msn :D jaa det var kul. ajg älskar dig och hoppas du stnnar in mitt roliga liv.

FILMER när vi åker sopsäck kommer :D

Kommentarer
Postat av: mariaHHH

Men :) Jag kan bara säga: Vilka fina ord! Du gör min vardag också mycket bättre och roligare än de brukade! Även om det inte finns så mycket grejer att göra i älta så är det ändå roligt att omgås med dig!
Jo, men sexistiska skämt är ju vår grej, det funkar ju alltid och dom kan aldrig bli omorderna..*host*^^

Men jag ska skicka dig de värdefulla filmerna men sopsäcksåkandet o du får skicka bilder från tokio och groom(stavas??) dagen:DDD
pusss och smisk och vi hörs och ses ikväll!! :]

2008-02-28 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0