Jag måste vara sjuk eller?

Om man slår upp hyprokondiker  står det något liknande:
En person som är hyprokondiker  har en sjukdom där personen tror den är sjuk, även fast den inte är det.

Jag och min nya skola var på en lada/äng/landet och lekte lekar, i högt gräs. Det var igår. Vad tror ni jag upptäckte idag? Jo, det ska jag berätta. EN FÄSTING!!! Ucsh, ucsh, ucsh.... Det är min första fästing sedan jag var typ 2 cm lång. Och jag ska berätta det in i detail
  Okej, vi satt och kollade på film, och så ringde gammelmormor Annie. Då vet man att samtalet blir långt! Ja så jag bestämmer mig för att gå och duscha och tvätta mitt lilla hår jag har kvar. Jag tvättar mitt ansikte först med min make up bortaging och kallar ner på mitt smalben, och vad ser jag? Jo en stor jävla fästing... Så tjejig som jag jag är börjar jag skrika högt som fan. Något som ¨AAAAAAAAaaaaaaAAAAAAAAAA MAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMAAAAAAAAAAAAAA!!!!!¨ och min mamma kommer inte så jag skriver på Rebecka ¨Rebecka, HJÄLP, rebecka------- REBECKA kommer du inte hit så dör jag!!!!!¨  

Så hon kommer springandes och frågar vad det är, och jag i mitt chocktilstånd har lyckats ta en handduk. Och säger att jag har en färsting. Och att hon ska ta bort den och att jag kommer dö för det är värsta röda ringarna runt om kring och jag kommer döda henne om hon inte får med huvudet på fästingen.
   Vilket hon inte lyckades med men jag lät henne leva. Spruträdd som jag är tar jag inga onödiga sprutor  T.ex. tbe sprutor . Så jag med gråten i halsen säger till mamma att jag har en fästing stor som et berg och kommer att dö. Hon är orolig om mig så hon ringer nacka akuten och de säger att vi ska komma in direkt. Vi sätter oss på buss 821 till nackasjukhus. De är typ inga där förutom några fjortisar som inte har något annat bättre för sig än att sitta utan för ett sjukhus och röka, så vi kommer in direkt och jag berättar för doktor om min nära döden upplevelse. Så han undersöker mitt 3 dagars stubbiga ben och säger ¨Hum mmhum?!¨ och pillar med scalpeller och pinsetter osh säger att jag inte kommer död. Och om ringarna blir större ska jag komma tilbaka om en vecka.

Så alla som hoppades att ni skulle slippa mig och mina skämt kommer inte bli av med mig! Haha In Your face!


och alla MÅSTE KOLLA IN MIN BILDDAGBOK.... JAG HETER BarbieRocks......





Peace*







Kommentarer
Postat av: Josefin din kära vän i din kära klass

Vilken tur att du inte dog :o skulle blivit ledsen annars "/

dumma fästing btw

2008-09-18 @ 16:30:40
URL: http://www.nogg.se/musicagainstdrugs
Postat av: ellen

ÅÅh, vad roligt att du har blogg! Hade jag totalt missat :)

Ha det bra

2008-09-23 @ 20:41:47
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0