Hum...

Okej, nu har jag skaffat en blogg.
Jippii..
Haha okej ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva om ...
Men jag heter Erika och jag är 16 år haha okej jag ska inte ljuga i min blogg, jag är 15 år.
Vad mer, mm jag kan berätta om min dag.
Jäääj. Jag har då prao hos en frilans fotograf. Eller fotograferska hum vad säger man..
Hon är en tjej som heter Anneli eller en kvinna(?) och hon är jätte snäll och hon tar bilder och gör olika grejor med form och grafiskt något.
Så idag fick jag vara hennes modell och det var jätte kul.
Det började lite segt men det ¨rullade på¨ sen, det var jätte kul som jag sa och jag är inte den lättaste att fota.
Jag blir inte så bra på bild och så men hon var OTROLIG på att säga vad jag skulle göra och ge instruktioner.
Så resultatet blev faktiskt bra!.

Jag är helt beroende av one tree hill så jag kollade på det, fast jag redan har sett nästan alla avsnitt :).
Men det är värt att se om igen för James Lefferty är såååå HET!!!
Svalka mig någon hahah.

Okej lite seriös nu jag funderar på att bli vegan, ni tycker säkert att jag är galen men jag har varit vegeterian i 3 år nu och det är såååå långt att skriva. haha jag skojade bara men jag äter nästa inget från djur länger så.
Det jag äter är äggvit pulver och det är i Quorn, och Quorn produkter är det jag lever på så måste hitta nya resept isf.
Men isåfall får det vänta till jag kommer hem för det värkar vara helt omöjligt att vara det i thailand.
Jaa dit ska jag den 17 dec haha suckers.

O det här vet ingen men jag ska flytta när jag kommer hem, i älta men men.
Vinkelhaksvägen here I come!
Får se hur länge vi bor där, men jag vill bo i stan..
Och förrästen det är med pappa jag ska flytta, mamma bor kvar där hon bor.

M jag har en ny favorit låt.
Det är inte det jag brukar gilla men den är bra, den heter Zombi och är gammal och god.
 
Jag har jobbat på höstlovet, på ett kattpensionat(=katthotell) och det var kul och så till en liten jäkel bet  mig...
Det gjorde ont som bara den och jag har fortfarande värsta såret. Och tro inte att du inte ska se det..
Jag ska allt lägga upp bilder.

Gymnasiestressandet har nu börjat och jag har ingen aning vad jag vill göra/gå=framtid?
Och alla som är äldren än(och det är många) frågar och håller på..
Det är jätte snällt och så men det är något man måste välja själv och det ända man får ut av det är stress och frågor man inte kan svara på.
Och alla som är runt 30 och uppåt berättar om när de kunde gå 2 år på gymnasiet och behövde inte plugga vidare efter det för att käna någolunda pengar.

Och nu måste jag brinna av som de säger på nrj men vad är det för fel på människan som har gjort cubus reklamen?
Barnen som är mellan 8 och 12 år ligger/sitter på en rund säng liknande fåtölj.
Och killarna nej POJKARNA ser jätte alvarliga ut och beter sig inte som barn utan som MÄNNEN i Dressman reklamen, men i Dressman reklamen så ler det lite i alla fall med det passar in där i alla fall, inte för barn!.
Och FLICKORNA ska se så jävla sexiga ut och det gör inte barn i den åldern.
De små ler och aa jag blir så förbannad.
Men alla kanske inte kollar lika mycket på tv som mig men om ni ser den tänk på det jag sa.

Och vad har hänt med ordet orginelt?
Det har försvunnit för alla(nästan alla) har fjäll räven jackor och gult hår och ingen stil.
Och varför leker man med idomin salva? för hur annars skulle det se så hämskt ut som det gör när de har den på läpparna.
Jag vill inte peka ut någon men snälla det ser för hemkt ut.

Okej till något roligt att sluta men så vill jag tipsa alla att se filmen på smällen.
Det var den absolut roligaste filmen jag har sett, jag tror inte att folk har stirrat ut mig som de i bio salongen gjorde för jag skrattade åt allt och jag skrattar högt när jag tycker något är kul.

KOMMENTERA vad ni tycker om mitt första inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0