Blandat tråk

¨Vi ärver inte jorden från våra föräldrar, vi lånar den från våra barn!¨ 
Sa en smart indian hövding.
Som de flesta vet så är jag liv rädd för vad som kommer att hända med planeten.
Jag gör det jag kan men det är USA som måste skriva på kyoto-avtalet och rädda det som fortfarande går att rädda.
Jag källsorterar, jag äter inte kött, jag köpet kravmärkt mm men det är inte vad jag gör det är vad vi gör.
Alla måste dra sitt strå till stacken och göra något.

Men till något roligt så kolar jag på idol och Marie Picasso gick vidare jääj.
Men sen så gick Amanda Jenssen ockå vidare och hon kan inte sjunga..
Hon har förstört två låtar för mig för hon kan sjunga, hallelulja och no one.
HELENA tycker då att hon kan sjunga med det är helt helt fel. Så Helena jag vill bara säga till dig att du har fel.

Här är en reklam som jag tycker är väldigt bra, den heter ¨only you can silence yourself¨

image3
image2
image4
image5

Ja vet inte varför jag gillar den men jag tycker den är bra.

Haha i mitt i nacka idag så såg jag att de hade fotat Daniel i min klass med bitr rektorn.

Okej jag har inget mer intresant att skriva nu förutom jag Justin Timberlake är den snyggaste av de snyggaste..
Mummmu

Kommentarer
Postat av: heelena

ERIKA NYBERg du måste fatta hur bra hon sjunger, ja mne jag kan vara en god medborgara ;P och ibland inte äta kött och där sa jag IBLAnd som är typ som aldrig, men kött de är ju så gott såd e akn man ju inte strunta i, mne däremot borde vi sluta äta vissa fisksorter så den inte försvinner.
oj lång kommentar ;P;P

KÄrlek Kärlek

2007-12-02 @ 21:17:53
URL: http://www.scheleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0