Valet är Ditt!

Det är säkert(?)någon som läser den här bloggen som bryr sig. Så nu ska jag göra det säkert osexigaste man kan göra, jag ska visa att jag bryr mig. (Tillräktigt mycket för att hitta bilder och veta fakta). Jag ska blotta mina inre känslor.

Så här tycker jag!
Det är 20 miljoner som hotas av svält... Och då pratar vi inte själv svält, nej det är människor som jobbar hårt för att över leva och inte som vissa andra och får allt serverat på ett fat. Själv svält som verkar vara det som är inne nu, eller med andra ord bantaning. Hur kan man välja att inte äta? och till slut se ut så(klicka på länken) här http://www.alu.ua.es/s/sm12/anorexia1.jpg
Medans det finns dem som inte vill se ut så och skulle göra nästan vad som helst för att få äta sig mätt!
http://www.flatrock.org.nz/topics/odds_and_oddities/assets/starving-boy.jpg
Jag tror inte att pojken skulle tack nej till mat. Han väljer inte att se ut så. Men anorexia och bullimi är sjukdomar men det finns hjälp att få. Faktist inte för så länge sedan var det en modell som åt ett äpple om dagen och sedan kräktes upp det. Hon dog! Tjejer kom igen det är vi som måste ändra trenderna!

Men det är bara min åsikt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0